loading...
♂Đεζ ŠђεҚαşŦε♀

 

سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم
کــ ــه دیــدم مترسکـــــ
بـه کــلاغ میــ ــگویــد:
هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن
فقـــط تنهــام نــذار!!

 

سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم

 

کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

 

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

 

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

 

فقـــط تنهــام نــذار!!

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آتریسا جون در تاریخ 1393/05/28 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

سلام عمویی؛
مامی یکی از عکس هام رو واسه یه مسابقه گذاشته ؛ اگه بیاین و بهم رای بدین خیلی خوشحال میشیم، میســــــــــــــــــــی
لطف کنین و آدرس زیر رو توی مرورگرتون کپی paste کنین تا صفحه ی مسابقه باز شه ، ممنونم
http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24

فقط همه ی موردهایی که ستاره دارن رو باید پر کنین باز هم ممنونشکلک
عمویی به دوستاتون هم بگین بهم رای بدنشکلکشکلکشکلکشکلک شوخی کردم اگه شد

این نظر توسط مامی آتریسا جون در تاریخ 1393/05/26 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

وب زیبایی داری دوست عزیزشکلکشکلکشکلک
البته درعین زیبایی و اثر گذار بودن خیلی متاثر شدم شکلک
ممنون که به وب آتریسا جونم اومدین بهترین ها رو واستون آرزو می کنمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط parisa در تاریخ 1393/04/24 و 10:29 دقیقه ارسال شده است

تو مرا نادیده بگیر. . .
و من. . .
بدنم روز به روز کبود تر میشود. . .
از بس. . .
خودم را میزنم به نفهمی. . .(!)

این نظر توسط parisa در تاریخ 1393/04/09 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

دلم برای یواشکی ها مان تنگ شده. . .
یواشکی حرف زدن شبونه تا صب. . .
برای بوسه های پشت گوشی. . .
با صدای اهسته گفتن(دوستت دارم). . .(!)
پاسخ : نايس

این نظر توسط RahgOzaR در تاریخ 1393/03/30 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

میدونین دلم چی می خواد؟؟؟؟

خدا بیاد بهم بگه:

دیوونم کردی!!! بیا اینم همونی که میخواستی...
پاسخ : .........

این نظر توسط ف لاو م در تاریخ 1393/03/29 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبه بسیاز زیبا خوبی داری به وب ما هم سری بزنید و با فعالیتتون به ما یاری برسونینشکلک

این نظر توسط iman در تاریخ 1393/03/23 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

عالیه موفق باشی

این نظر توسط تنهاترین تنهای تنها در تاریخ 1393/02/26 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

جالب بودن. سبک وب هردوتامون تقریبا یکیه
پاسخ : شکلک

این نظر توسط حمیده در تاریخ 1393/02/23 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم.وبت حرف نداره.خیلی قشنگه.
باید شناخته باشی.امروز بهم نظر دادی.
میخواستم ببینم اگه دوست داری تبادل لینک کنیم
پاسخ : شکلک

این نظر توسط parisa در تاریخ 1393/01/30 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

ینی وبلاگ منو تو هک کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...... خیلی متشکرم تمام زحمت سه ماه منو هدر دادی واقعا ممنون بای


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می خواستم زندگی کنم راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم گفتند بهانه است
خندیدم گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم
من محتاج نگاهی که بر من بلغزد نیستم
من خودم هستم و یک حس بهاری به خدا
که به صد عشق زمینی می ارزد.




خدایا
یک چیزی میگم ولی ازم دلگیر نشو
به خودت قصم آدم هات خیلی نامردن





بــ ـه کبــ ـریـ ـت نیـ ـازی نـیـسـ ـت!
سیـ ـ ـگـ ــار را بـــر لـبـــم مـ ـ ـی گـــذارم و
بـ ـه درد هـــایــ ـم فکـــ ـر میــ ـکــ ـنــ ـم
خــودش آتـ ـ ـش مـ ـی گیـ ـرد . . .!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 877
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 11,193
  • بازدید کلی : 56,335