loading...
♂Đεζ ŠђεҚαşŦε♀

شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم

می گم ای دل،دل آلوده ی درد

اگه روزی بکشم ناله ی سرد

آه و ناله می گیره دامنشون رو

آتیش عشق می سوزونه همشون رو

شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم

تو مصیبت کشی ای دل،می دونم

میون آتیشی ای دل،می دونم

داری پرپر می زنی،جون می کنی

اینو از اشکهای چشمت می خونم

شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم

دیگه دل،طفلکی دیوونه شده

مثل من،دربه در از خونه شده

نداره هیچ کس و این دل،می دونم

دیوونه،همدم دیوونه شده

شبها وقتی من و دل تنهای تنها می مونیم

واسه هم قصه ای از روز جدایی می خونیم

http://img4up.com/up2/912193229221154.jpg

برچسب ها دل تنها ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1348/10/11 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

معلومه که خیلی عاشقی....باریک

این نظر توسط rona3ezar در تاریخ 1348/10/11 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

وبلاگی خیلی خوبی دارین!به وبلاگ من هم سربزنی پشیمون نمیشی فقط نظریادت نره

این نظر توسط امير در تاریخ 1348/10/11 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

salam
kheili gashange
beman ham sar bezan

این نظر توسط S در تاریخ 1348/10/11 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

salam
mer30 azizam ke behem sar mizani va nazar midi man shoma ro link kardam bazam behem sar bezan
bye

این نظر توسط 4 در تاریخ 1348/10/11 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

04

این نظر توسط 424 در تاریخ 1348/10/11 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

2424


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می خواستم زندگی کنم راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم گفتند بهانه است
خندیدم گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم
من محتاج نگاهی که بر من بلغزد نیستم
من خودم هستم و یک حس بهاری به خدا
که به صد عشق زمینی می ارزد.




خدایا
یک چیزی میگم ولی ازم دلگیر نشو
به خودت قصم آدم هات خیلی نامردن





بــ ـه کبــ ـریـ ـت نیـ ـازی نـیـسـ ـت!
سیـ ـ ـگـ ــار را بـــر لـبـــم مـ ـ ـی گـــذارم و
بـ ـه درد هـــایــ ـم فکـــ ـر میــ ـکــ ـنــ ـم
خــودش آتـ ـ ـش مـ ـی گیـ ـرد . . .!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 877
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 11,121
  • بازدید کلی : 56,263