loading...
♂Đεζ ŠђεҚαşŦε♀

 

هر جا میرم میبینمت

عادت کردم به همیشه بودن تو

آروم میشم

وقتی پیشم باشی فقط دلم خوشه به دیدن تو 

کاش همینجوری بمونیم من و تو، من عوض نمیشم و تو هم نشو

بیا با هم بمونیم فقط همین،

منکه جایی نمیرم تو هم نرو

این حس قشنگو مدیون تو هستم

تو با منی و من از عشق تو مستم

دستاتو میگیرم مثل پر پرواز

اون بالا تو ابرام تو پیش منی باز

نمی تونم باور کنم تو با منی بهم بگو خوابم یا بیدار

می ترسم از دستم ، خسته بشی یه روز بگی خدانگه دار

بی تو روزام دیگه رنگی نداره

به دلت بگو دیگه تنهام نزاره

این فقط تویی تو دنیای منی

که واسم دلیل موندن میاره

این حس قشنگو مدیون تو هستم

تو با منی و من از عشق تو مستم

دستاتو میگیرم مثل پر پرواز

اون بالا تو ابرام تو پیش منی باز

روزی که اون نگاه تو ،

با خود برد قلب و جونمو

مثل یه آرزو بود واسم

که همیشه بمونی پیشم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط م. هاشمی - مدیریت تبلیغات سایت طب فیزیکی و توانبخشی در تاریخ 1348/10/11 و 3:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام
از وبلاگ طب فیزیکی و توانبخشی .دیدن فرمایید.
این وبلاگ توسط اساتید دانشگاه تهران نوشته شده و حاوی مطالب متنوعی در زمینه درمانهای غیر جراحی بیماریهای ستون فقرات(کمردرد، درد گردن، دنبالچه)، درد، طب سوزنی، طب ورزش، مشکلات اعصاب محیطی و مرکزی و مشکلات حرکتی مثل ام اس و آسیب نخاع است.
http://www.rehab.blogfa.com
ادرس سایت اصلی: http://www.drraissi.ir
شبکه ی ویدیو های این وبلاگ در سایت آپارات (طب فیزیکی و توان بخشی): www.aparat.com/daghagh
سیستم rss وبلاگ : rehab.blogfa.com/rss (می توانید در این سیستم عضو شوید و همیشه به روز باشید.)
از كلوب طب فیزیکی و توانبخشی دیدن فرمایید: http://www.cloob.com/clubname/Rehabilitation2012

آدرس کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی(دکتر رئیسی): تهران، خ. شریعتی روبروی پارک شریعتی(کوروش). نبش کوچه پیروز. ساختمان شریعتی. طبقه اول واحد 10 تلفن 22882831
مرکز نوار عصب و عضله 22882831 و 09198045447
با آرزوی سلامتی وسرافرازی برای هم میهنان عزیز
م. هاشمی - مدیریت تبلیغات سایت طب فیزیکی و توانبخشی

این نظر توسط فرانك در تاریخ 1348/10/11 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا قشنگ بودشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شاپرک در تاریخ 1348/10/11 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خوب بود و خوشمل خوشحال میشم بله منم سر بزنی و نظرتو راجع به تبادل لینک بگی باشه؟

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

عالیه شقایق


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می خواستم زندگی کنم راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم گفتند بهانه است
خندیدم گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم
من محتاج نگاهی که بر من بلغزد نیستم
من خودم هستم و یک حس بهاری به خدا
که به صد عشق زمینی می ارزد.




خدایا
یک چیزی میگم ولی ازم دلگیر نشو
به خودت قصم آدم هات خیلی نامردن





بــ ـه کبــ ـریـ ـت نیـ ـازی نـیـسـ ـت!
سیـ ـ ـگـ ــار را بـــر لـبـــم مـ ـ ـی گـــذارم و
بـ ـه درد هـــایــ ـم فکـــ ـر میــ ـکــ ـنــ ـم
خــودش آتـ ـ ـش مـ ـی گیـ ـرد . . .!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 877
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 11,048
  • بازدید کلی : 56,190