loading...
♂Đεζ ŠђεҚαşŦε♀

سلام نمی دونم واقعا چی بگم...

از خدا گله کنم....از زندگی از خودم شاید این اتفاقایی که می افته واقعا یه قسمته

داداشم دیگه نمی تونه راه بره می گه شقایق فراموشم کن.

گفتنش آسونه می دونم که توو دلش یه چیزه دیگه ست دوست داره پیشش بمونم.

اون خیلی تنهاس و من نه که دلم واسش بسوزه و باهاش بمونم...نه

من با تموم وجودم دوسش دارم.

همین که دارم اینو میگم اشکام داره آروم و بی صدا می ریزه.

محمد من نمی تونم فراموشت کنم...نمی تونم

اون خنده هاتو...سر به سر گذاشتناتو فراموش کنم.

آخه چرا؟؟؟چرا می خوای برم از پیشت؟؟؟

من اصلا واسم مهم نیست که تو در چه شرایطی هستی اینو بدون تا آخرش تا وقتی که زنده هستم باهاتم.

فقط دیگه نگو فراموشت کنم...چون غیر ممکنه

شاید اینم یه قسمته تو نباید خودتو ببازی همش گریه کنی

نمی تونم اشکاتو ببینم می فهمی؟؟؟نمی تونم...

خیـــــــــــلی ها بدتر از تو هستن که دارن به زندگی شون ادامه میدن.

محمد من خیـــــــــــــــــلی تنهام...تنهام نذااااااار

داداش مهربونم جونم به جونت بستس نمی دونم چرا این احساس رو بهت دارم هیچ وقت به هیچ کس این احساسونداشتم.

بیا باز مثله قدیما باهم باشیم...به خداااا این خواهشه زیادی نیست...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علاء ادیب در تاریخ 1348/10/11 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

انشالله داداشت بر میگرده

این نظر توسط fateme ras در تاریخ 1348/10/11 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم مطمئن باش اونجوری که تو دلت نمیخواد داداشتو تنها بزاری اونم دلش نمیخواد تنهات بزاره و نخواد گذاشت چون هم تو اونو دوست داری هم داداشت تو رو این حرفهاش از رو ناراحتیشه که ایشالا زود تر خوب میشه و بازم مثل قدیمها میشین وس شقایق جونم شکلک

این نظر توسط lمحمد جواد در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

salam aziz delam khobi?????be khoda sharmande to ke nazar mizari la eghal adeset ro ham bezar dige az in be bad miam
booooooooooooooooooooooos

این نظر توسط `parisa در تاریخ 1348/10/11 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

سلام شقایق جون چه خبر حال داداشت بهتره
عزیزمشکلکشکلک

این نظر توسط سنگ صبور در تاریخ 1348/10/11 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخش يه چند وقتي نبودم
مگه ميشه آدم از دسته آبجي خودش ناراحت بشه
توكه شمارمو داشتي اوضاعه روحيت اينهمه خراب بود و زنگ نزدي بي معرفت
هم تو هم محمد بيخود ميكنيد كه از جدايي و نااميدي حرف بزنيد افتاد

این نظر توسط `parisa در تاریخ 1348/10/11 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶.¶¶.¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . .. ¶¶¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. .. . .¶¶.. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶.. ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶

خدا کنه داداشت زودتر خوب بشه و همیشه پیش هم بمونیدشکلک

این نظر توسط lovely در تاریخ 1348/10/11 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

Salam azize delam....elahi fadat

say kon bahash harf bezani

khob harkasi To in vazEat gharar begire

narahati neshon mideo naomid mishe

ama fadat 2roste k on mige faramoshesh koni ama
on in harfo az tahe del nemizane

chon to in sharayete ino mige

to bahash bemon midonam
k
khili nice o mahi

to alan tanha kasi hasti k mitoni aromesh koni

onam bayad ino bedone
.
.
.
omidvaram zodtar khob she

man vasash doa mikonam

azize delaaaamشکلکشکلکشکلکشکلک

mOzahemam niSti fadaT
KHOshhal shodam
k
mano doste khodet midOni

mibosamet شکلک

مرسی که راهنمایم کردی عزیزم ممنون که بهم اهمیت میدی

این نظر توسط رسول در تاریخ 1348/10/11 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

تنهاش نذار...

من که نمی خوام تنهاش بزارم ولی اون میگه فراموشم کن ولی من نمیتونم

این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

سلام. یبار دیگه هم ازت پرسیدم داداش محمد چی شده نگفتی .ایشالا زودتر خوب بشه و باهم بمونید

تصادف کرد و تصادف بدی هم بود واسش دعا کنید که طاقت بیاره حسابی باخته خودشو

این نظر توسط ZAHRA در تاریخ 1348/10/11 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

silam asisam man omadam aji mohamad dashe vagheiteشکلک




نه من داداش ندارم ولی از داداشه واقعیم بهم نزدیک تره
خیلی دوسش دارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می خواستم زندگی کنم راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم گفتند بهانه است
خندیدم گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم
من محتاج نگاهی که بر من بلغزد نیستم
من خودم هستم و یک حس بهاری به خدا
که به صد عشق زمینی می ارزد.




خدایا
یک چیزی میگم ولی ازم دلگیر نشو
به خودت قصم آدم هات خیلی نامردن





بــ ـه کبــ ـریـ ـت نیـ ـازی نـیـسـ ـت!
سیـ ـ ـگـ ــار را بـــر لـبـــم مـ ـ ـی گـــذارم و
بـ ـه درد هـــایــ ـم فکـــ ـر میــ ـکــ ـنــ ـم
خــودش آتـ ـ ـش مـ ـی گیـ ـرد . . .!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 877
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 11,037
  • بازدید کلی : 56,179