loading...
♂Đεζ ŠђεҚαşŦε♀

 

حس خوب با تو بودن دیگه با من آشنا نیست


شعر خوب از تو خوندن دیگه لالایی من نیست


من همونم که یه روزی واسه چشمات خونه ساختم


واسه بوسیدن دستات همه زندگیمو باختم


توی رود خونه ی قلبت قایق من رفتنی بود


کاش از اول می دونستم قایقم شکستنی بود


واسه درد صد تا عاشق زیر پنجرت می خوندم


توی هر شهری که بودی من مسافرت می موندم


اگه بارونی نباشه واسه ریشه ی درختم


تو نیاز تو می موندم تا بباری روی بختم


قامت خوب و قشنگت شده درمون تب من


سفرت بی انتها بود واسه قصه ی شب من


چیز تازه ای ندارم که به پای تو بریزم



دست خوب مهربونی یاورت باشه عزیزم          

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

salam khobi khoshhal misham be webe khodet sar bezaniشکلکشکلک

این نظر توسط poya در تاریخ 1348/10/11 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

salam
khobi?
mer30 man khobam
kodom sheeram???
ghabeleto nadare
kodomesh az hame behtare?
zeyad ashe dahan sozi ham nist sheeram
mer30 ke sar zadiiii

این نظر توسط سنگ صبور در تاریخ 1348/10/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
شعر قشنگی بود
باز قالب عوض کردی
خودت خوشگلی
دلت خوشگله
قالب و وبلاگت از همه خوشگل تره

این نظر توسط نفس در تاریخ 1348/10/11 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........بيا.

این نظر توسط poya در تاریخ 1348/10/11 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

_____________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%____آپم_____%%%
_______%%_____________%%%
______%%______زود بيا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

salam
webet aleee shode

این نظر توسط محمدجواد در تاریخ 1348/10/11 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم هفت مهر تولد من وداش مجیدمه شما هم دعوتین پس زود بیا که منتظرتم توووووووووووولدمو تووووووووووووووولدت مبارک!!!!
بیا و ضیافت ما رو نورانی کن

این نظر توسط lover tanha در تاریخ 1348/10/11 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

آپم بدو بیا ... [نیشخند]
اگه نیای هدیه ت از دستت پریده ها ... [چشمک]

این نظر توسط lover tanha در تاریخ 1348/10/11 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلامی دوباره پاشو بیا تنبلی نکن چون آپم
بگو یاعلی پاشوبیا
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
____$$$________________$$$$$___$$$$$
_____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$
_____$$$_______$$$$__$$______$_____$$
_____$$$_____$$$$____$$$__________$$
______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$
______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$
______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$
______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$
______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$
______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$
______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$
______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$
______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$
_____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$
____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$
آپممممممممممممممممممممممممممممم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می خواستم زندگی کنم راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم گفتند بهانه است
خندیدم گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم
من محتاج نگاهی که بر من بلغزد نیستم
من خودم هستم و یک حس بهاری به خدا
که به صد عشق زمینی می ارزد.




خدایا
یک چیزی میگم ولی ازم دلگیر نشو
به خودت قصم آدم هات خیلی نامردن





بــ ـه کبــ ـریـ ـت نیـ ـازی نـیـسـ ـت!
سیـ ـ ـگـ ــار را بـــر لـبـــم مـ ـ ـی گـــذارم و
بـ ـه درد هـــایــ ـم فکـــ ـر میــ ـکــ ـنــ ـم
خــودش آتـ ـ ـش مـ ـی گیـ ـرد . . .!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 877
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 11,046
  • بازدید کلی : 56,188