loading...
♂Đεζ ŠђεҚαşŦε♀

salam

سلام به همگی

سلام به اونایی که مارودعاکردن

از همتون ممنونم.فعلا رو ویلچرم و دارم پست میزارم.ولی تا چندوقته دیگه خوب میشم.همتونو دوست دارم بچه ها

شقایق جووووون.بخدا عاشقتممممممممممممم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ZoHrE در تاریخ 1348/10/11 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeysh

salam salam salam salam.....

shaghayegh jan bekhoda chnd haftast harchi

talash mikardam biam too vebet nemishod....

hamash migoft addres eshtebah astشکلک

ama alan oomadam o hameye matlabato khondam

booooooooooooooossssssssssssssssssssssss


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می خواستم زندگی کنم راهم را بستند
ستایش کردم گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم گفتند بهانه است
خندیدم گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم
من محتاج نگاهی که بر من بلغزد نیستم
من خودم هستم و یک حس بهاری به خدا
که به صد عشق زمینی می ارزد.




خدایا
یک چیزی میگم ولی ازم دلگیر نشو
به خودت قصم آدم هات خیلی نامردن





بــ ـه کبــ ـریـ ـت نیـ ـازی نـیـسـ ـت!
سیـ ـ ـگـ ــار را بـــر لـبـــم مـ ـ ـی گـــذارم و
بـ ـه درد هـــایــ ـم فکـــ ـر میــ ـکــ ـنــ ـم
خــودش آتـ ـ ـش مـ ـی گیـ ـرد . . .!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 877
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 11,066
  • بازدید کلی : 56,208